Alla inlägg den 2 april 2016

Av jag-bara - 2 april 2016 09:48

Det går bra nu,,, faktiskt.
Trivs på mitt nya jobb. Börjar känna igen mig själv i min yrkesroll, engagerad, känna arbetsglädje, viljan att göra skillnad, förbättra. Länge sen jag hade energi till den biten, men den är tillbaka.
Det går bra nu.
Är igång med träning, äntligen. Har alltid varit en viktig bit för mitt mående att träna fysiskt. Nu är jag igång. Mest för mitt mående, men skulle de ge fysiska resultat hade det varit underbart. Också en bit av mitt gammla jag som trängt igenom upp till ytan igen.
Det gör bra nu.
Är i fas med mina studier. Det går sakta men säkert. Känns så skönt att känna jag fixar den biten,,, trotts allt runt mig. Det gör mig starkare för var kurs jag klarat.
Det går bra nu.
Med det mesta. Har så länge varit tvungen att focusera på jobbiga saker. De gick liksom inte att nonchalera eller bortse från. Men nu äntligen börjar fler och fler område i livet faktiskt gå bra, riktigt bra, tog bara lite tid att inse det.
Det går bra nu, och ska bli ännu bättre!

Ovido - Quiz & Flashcards