Alla inlägg den 11 juni 2014

Av jag-bara - 11 juni 2014 20:44

Folk undrar vart jag tog vägen från bloggandet. Undrar om jag slutat. Nej det har jag inte. Har inte skrivit av mig färdigt. Men just nu var jag tvungen att ta en paus. Tvungen att lägga min energi på annat. Just nu går vi igenom hårda efterskalv av allt som hände. Stressen vi levde under har satt djupa spår i oss, på olika sätt, och ibland verkar det som att den aldrig tänker lämna våra liv ifred igen.
Önskar inget annat än att vi ska få en chans att gå ner i varv, koppla av och pusta ut. Önskar vi fick möjligheten att luta oss tillbaka och säga "vi klara det". Kanske kommer det så småningom. Men just nu är vi inte där. Just nu slåss vi mot stress, oro och frustration. Kämpar med alla känslor vi var tvungna att trycka åt sidan undertiden. De kom ikapp oss med raketfart.
Men vi fortsätter framåt
För vad är alternativet, ,,

Skapa flashcards